Badstugan med Badtunna

Copyright © All Rights Reserved

Senaste nytt

Under sommaren hyr vi även ut badstugan på fredagar. Självklart kan medlemmar nyttja badstugan om vi inte har hyrt ut. Du ser det i "aktuellt bokningsläge" nedan. Sprid budskapet om ni tänker nyttja den, så att fler ges tillgång.

Jag har dessutom lagt till publicering av vårt aktuella bokningsläge längst ned på sidan. För våra gäster, och medlemmar, så har jag lagt till en gästbokssida. Som jag hoppas du skriver ett inlägg i. :-)

Vi har full förståelse för att du är angelägen att komma i kontakt med oss när du ringer nedan mobilnr. Men jag ber dig att ha förståelse för att denna förening lever på frivilliga insatser med ordinarie jobb. Därför kanske vi inte svarar, men har som mål att ringa tillbaka inom 24 timmar. Tack för din förståelse!

Har du några funderingar/tankar/idéer (annat än bokningar då det är uppdelat mellan oss) så kontakta gärna mig, webmaster@vrangofritidsforening.se.

Badstugan i Djupvik

Fritidsföreningens badstuga med bastu, relaxrum och badtunna finns i Djupvik. Som du ser så ligger badstugan och badtunnan med en fantastisk utsikt över Göteborgs södra skärgård. Medlem i bastusektionen har tillgång till badstugan på torsdagar och fredagar.

Måndagar-torsdag (23/6 - 4/8 även fredagar)

Privat bokning och uthyrning

Fredagar kl. 16-19 (ej 23/6 - 4/8)

Reserverad för damer i bastusektionen med gäster. Gäster betalar 50 SEK.

Fredagar kl. 19-23 (ej 23/6 - 4/8)

Reserverad för herrar i bastusektionen med gäster. Gäster betalar 50 SEK.

Lördagar och söndagar

Privat bokning och uthyrning

Bokning sker på telefon 0738-315 692.

Du är hjärtligt välkommen med frågor om medlemskap i bastusektionen på samma nr 0738-315 692.

Gästbok

Icke medlemmar:

4 timmar bastu 500 SEK. 1 000 SEK vid fler än nio personer. Ytterligare tid debiteras med 500 SEK per 4 timmars intervall. Gäller oavsett antal personer. Städning ingår i priset. Badtunna (inkluderar Badstugan med bastu) kostar 1 500 SEK. 2 500 SEK vid fler än nio personer. inklusive städning. Endast en bokning per dag.

Medlemmar:

500 SEK för badtunna och 250 SEK för bastu. Om hjälp med eldning av badtunnan önskas betalas ordinarie pris dvs 1 500 SEK.

Medlemsinformation - Allmänna instruktioner och Nyckel

Badstugan bokas hos bokningsansvarig på mobilnummer 0738-31 56 92.

Bokare skall vara medlem i VFF.

Bokare och bokningsansvarig kommer överens om hur badstugenyckel ska hanteras.

Bokare ansvarar för att bastuaggregat stänges av badstugan låses.

Använda utrymmen städas. Kompletterande information finns anslagen i Badstugan.

Medlemmar som önskar använda badtunnan svarar för påfyllning och uppvärmning av vatten samt tömning och rengöring av den.

Här hittar du Badstugan!

Aktuellt Bokningsläge

Detta är vår nya funktion för att förhoppningsvis bättre kunna visa om du har möjlighet att boka bastu och/eller badtunna. Hittar du inget klockslag den dag du önskar så är det ledigt.

Vill du boka en tid eller ha andra uppgifter så ring eller SMS:a 0738-315 692. Observera att din bokningsförfrågan inte är en definitiv bokning förrän vi har bekräftat.

Finner du något som inte fungerar så vore jag tacksam om du mailar webmaster@vrangofritidsforening.se.

#Bastu #Sauna #Badtunna #Hottube #Möhippa #Svensexa #Relax #Avkoppling